Българският център на жените в технологиите BCWT обяви четвъртото издание на Entrepregirl – конкурс, създаден, за да развива предприемаческата култура сред младите жени. През последните три години над 150 момичета са се осмелили да разкажат на света за своите идеи и да покажат, че и те са носители на промяна.
Конкурсът се провежда под мотото „Мечтите нямат пол“ и е вдъхновен от наградата Digital Woman of Europe 2013, която председателят на Българския център на жените в технологиите Саша Безуханова получи от вицепрезидента на Европейската комисия и еврокомисар по дигиталната политика Нели Круз по време на форумa ICT2013 – Digital Agenda for Europe. Наградата Entrepregirl е част от желанието и усилията на Саша да развива предприемаческата култура в България и да насърчава повече момичета да се насочват към света на бизнеса и технологиите.
За наградата Entrepregirl могат да се борят кандидатки на възраст от 16 до 25 години. Всяко момиче, което има идея и не се страхува да я сподели, може да го направи до 16 март 2017 чрез платформата на страницата на конкурса www.entrepregirlbg.com. Няма ограничение каква е предприемаческата идея – може да е социално или бизнес насочена.
Наградите ще бъдат връчени на официална церемония на 1 април. Десетте момичета с най-високи резултати ще представят идеите си в live pitching сесия пред жури. Как да изградят предприемаческа нагласа, как ефективно да представят идеите си, кои са златните правила на предприемаческия свят – това ще са темите на уоркшоп, воден от Жанет Тодорова, директор на Founder Institute.
Наградите в конкурса Entrepregirl включват стипендия за Marketing Management Master Class, програма на Бизнес институт (The Business Institute), едногодишно менторство и членство в Български център на жените в технологиите (BCWT), Design Thinking сесия, организирана специално за десетте финалистки от партньорите ни от SAP, една пълна стипендия за момиче с технологична идея в новия сезон на пре-акселераторската програма на Founder Institute, подсигурена от тях, както и много нови запознанства, положителни емоции и не на последно място – ценна и градивна обратна връзка.
Статията е публикувана на сайта на MOVE.BG